12 Mart 2013 Salı

Eminönü Çıkarması

tek başıma gitmek istiyordum...olmadı.
eşim çocuk bakacaktı karnına psikolojik ağrı girdi.
yok kahvaltısını yaptırtmadan gitme, altını nasıl değiştiricem tek başıma! yoksa biz de mi gelsek?
saat sabahın 8'inde kalktım, çocuğun kahvaltısı için yumurtasını pişirdim. peynir vs çıkartıp eşimi uyandırdım.
'Ben gidiyorum çocukla ilgilen' dedim. ödü koptu...
'Dur nereye gidiyorsun, bekle bi dakka' dedi...Ben seni durağa bırakırım bir dur. dedi...
gerek yok derken demezken, çocuk seni ister amanda seni özler, vay ben ölem napacağız iki başımıza diye o kadar dırlandı ki 'haydi başımın belediyeleri klakın beraber gidelim' demek zorunda kaldım...
gittik...
hava şöyle bişeylerdi...
 azıcık yağdı bile ama abartmadı...
o kadar da insafsız değil, kırk yılda bir eminönüne gidebildim, onda da gök yere inecek değil ya...
 Neysebiraz işimiz vardı onu halledene kadar oğluşumla babası saray muallebicisinde oturdular, sonra ben yanlarına gittiğimde oğlum ipleri uzatmış, vızır vızır gezen garsonların arasında fink atıyordu. ezilecek ,bri üstüne basacak diye gözümü ondan ayıramadım.

Tek gezebildiğim süre içinde üç beş fotoğraf çekebildim ama atmosfer iç müsait değildi onu söyleyim. O kadar kalabalıktı ki yere düşmek mümkün değil...Şu fotoğrafta görülen yer yine sakindi de fotoğraf falan çekebildim. Elime de 2 çanta alınca fotoğraf akinası kullanmak zorlaştı. bir yandan o kalabalıkta çantanı cüzdanını koru ,bi taraftan kendini kolla, bi taraftan dükkanlara ağzını ayır derken çok zor oluyordu fotograf çekmek ama ben zoru başarıp üçbeş yerde çektim...
Pazenler
 Patcworklükler..
 divitinler
 Ocak batıranlar için kıyafetler...


 Görüldüğü gibi içerde birkaç 'Ocakbatıran' cinsi Shopping Monsters iş başında! :)
Bir de fransız danteli diyorlar ya hep palavra... Metresi 5 liraya fransız danteli değil, fransız WC kağıdı bile olmaz.

Benim aldıklarım neler derseniz, kafamı toplayıp istediğim hiçbirşeye bakamadım.
Ortaya karışık biraz aksesuar, zımba,metal vs, birkaç çeşit yün ip, toptan hediye paketi, makas, kasnak, çeşitli süsler vs. aldım ama onları şimdi hiç oturup fotograflayasım yok daha sonra çekim...

Şununla dabitirim... pazardan aldım iç dış topla 20 tl...


öperler...

8 yorum:

  1. hahahaaaa :)
    Bu erkekler neden böyle anlayabilene aşk olsun. Uzat elini kolunu bacağını çocukla iki oyun oyna olsun bitsin işte :) Bizim evdede eskiden hal aynen böyleydi..
    Divitinlere bayıldım :) Ahhh keşke bende gidebilsem oralara...
    Sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  2. abooooo o patcwork kumaşlarına bittim kııı metresi kaçaydı sordunmu yaaaa:))cicilerinle iyi günlerin olsun şeker:))paşaya muck:))

    YanıtlaSil
  3. çocuğu bırakıpta "vay ben ölem" moduna girmeyen erkek görmedim hiç :) müsait bir zamanında aldıklarını da fotoğraflamanı merakla bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  4. zerrin sormadım ama onlar 6-8 tl arası oluyor genelde. aldıkları önemli bişey değil ki ama yine de futraflayam

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten neden böyle bu erkekler?Mutfak toplarken birazcık çocuğa bakıyor ya,elli defa bana bakmaya geliyor, daha işin bitmedi mi diye:)))Aldıkların güzelmiş canım güle güle giy.

    YanıtlaSil
  6. ayşegül gül14 Mart 2013 05:14

    gözünü sevdiğim mercan yokuşu... ne zman rahatlamak istesem veya alışveriş yapma isteğim gelse atarım kendimi oraya süper b yer. ama bi dahakine ne yap ne et tek git; yanında ayak bağı olmasın. birilerini düşünme kaygısını yaşamadan gezmen gerekli; o nasıl bir tatdır ooooo, ooofffffffffffffff. bi de şark han var oraya da git muhakkak orasıda bir cennet heryerini iyice gez piyasa fiyatları gibi geliyor insana ama neer var neler hem de kaç liracıklara; ararsan bulursun. :D

    YanıtlaSil
  7. evet ayşegül biliyorum bi dahakineberzber gidelim inş:=)

    YanıtlaSil
  8. Ayşegül GÜL15 Mart 2013 01:57

    İNŞAAALLAH SABAH GİTSEK AKŞAMA ÇIKARIZ HERHALDE

    YanıtlaSil