5 Ocak 2013 Cumartesi

Yaka'nıza Yapışacaklar...

Evet iddia ediyorum, sizin için derlediğim yakaları gördüğünüzde bu yakaları kullanmak için kendinize koruma tutmanız gerekecek.
Yakanın tarihçesine bir göz atmak istersek, yaka'nın tarihçesi yazıp google'da arattırdığımızda en anlamlı çıkan ilk sonuç İsmail YK idi. İngilizce kaynaklarda arattığımızda gene ipe sapa gelir birçok kaynak çıkmasına rağmen itiraf edeyim sayın okuyucu canım hiçbirini okumak istemedi, en çok okuduğum yazıda 4. cümleyi geçemedim. Hem geçsem ne olacak, gelip okuyacak mısınız?
Ben sıra ile yakaları gireyim:
İlkten sizleri ürkütmemek adına sahip olması kolay, mütevazi bir yaka ile başlıyorum.
 http://www.lilibebek.com/2012/12/diy-yaka-kolyeler.html
linke tıklayarak bebe yaka kalıbı görebilirsiniz.
Kalıptan beyaz saten bir yaka dikip, Eminönünde torbası 25 TL olan boncuklardan alıp işleyebilirsiniz. Ya da daha kolayı var yarım boncuklar satılıyor, onları alıp yapıştırıcıyla yapıştırarak da aynı efekti verip, bu güzel yakaya sahip olabilirsiniz.
Aşağıdaki altın yakalar da çok şık.
Bir Cengiz Abazoğlu rahatlığıyla 'Bu yakalar, siziiiin hoş bir görüntüye kavuşmanıza neden olacak' diyebilrim....Evet bunu başarabilirim, her cümlede en az iki anlatım bozukluğu yaparak Abazoğlu'nun rekorunu parçalayabilirim...

Hele bir de böyle karşınızdakini süsecek gibi bakarsanız şıklığınızı tamamlamış olacaksınız..
Bu yakaları bir çift de adana burması ile tamamlarsanız şıklığınıza halel gelmemiş olur...
Romantik olmak isterseniz buyrun..İlk sıradaki benim favorim. Fırsat bulursam bundan yapmak isterim...

Bunu hiç beğenmedim ama ibret olsun diye koyuyorum...




Böyle ölü balık gibi bakınca güzel olunuyor sanırım...
 Modern iş kadını işte...
Şimdi şöyle ki bir de şu var: Eğer bir gün böbreğimi satmaya karar verirsem alırım bunu... Dolçe Kabbana'ymış...
Eminönünde var bu, 20 TL ye almayanı dövüyorlar...

3 yorum:

  1. bunu işleyen çocuk kör oldu ,ameliyat masrafı da dahil 20 lira:)

    YanıtlaSil
  2. Ben bu blog da eglenirim arkadas!facebooktaki linkinden buldum oradaki yazismalar pek eglenceli geldi,sende tabi :)ben mildanin annesi sevgilerr simdilik

    YanıtlaSil
  3. Havar komşular havaaaar! Patates oldum ben...Muharebesi yeni bitmiş malazgirt meydanı gibiyim....
    Sevgiler Nalan bacım ya da milda'nın annesi:)

    YanıtlaSil